Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

August 04, 2010

~ ~ aku mimpikan KAU ~ ~

malam tadi aku tidur
aku mimpi..
mimpi apa??
mimpi kau...
kenapa aku mimpi kau??
kenapa aku xmimpikan johnny depp..... (^,^)
kenapa mesti KAU ???
orang selalu kata
apa yang kita mimpi menunjukkan
apa yang sedang kita fikir sebelum tidur
BETUL ke??
aku fikir pasal kau ke??
xde pulak..
tapi kenapa kau yang ada dalam
MIMPI AKU..
tiada apa yang berlaku hanya muncul
bayangan wajah yang sangat tidak aku harapkan
           ^ BENCI ^
kenapa aku sibuk mempertikaikan mimpi tuh??
bukan ada bawa apa2 makna pun kan..
tapi secara jujurnya
aku tak suka WATAK yang muncul
dalam mimpi aku malam tuh..
amat mengjengkelkan..
omputih cakap ''ANNOYING''
aku tak suka..
aku xmahu kau muncul dalam mimpi2 aku..
biarlah aku tidur tanpa bermimpikan apa2..
kosong..


~ lena tanpa sebarang mimpi ~
=D

No comments: