Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

August 02, 2010

~ kau siapa ?? ~

macam biasa aku sampai ofis pukul 9 pg...
mengantuk sangat...huuu nape entah,lately ni asyik rasa xcukup tido je...T_T
" duk mengadap 'muka buku' + berYM sampai pukul 2 pg..mau xmengantuk "
cetus aku dalam hati...hehehe

errmmm..uikk..
awal dah sampai mamat sorang ni...errmm..
cam biasa tersengih kat aku...aku pun =) balik..

yaauuwww.....sangat bersih 'workstation' aku...hehe
(betul2 bersih okeeyy)...hikhikhik
''aku mmg rajin kemas meja kerja aku''..puji aku sendiri..(^,^)
alamak!!! ni yang menyampah ni...
urrmmm...

(mata memandang tepat ke arah 'pantry')
''siapa dh minum xpandai basuh cawan ni??''
(teriak dalam hati jer)
iisshhhh...dh lar mnum xabis..air milo lak tuh...
(sendiri pikir apa yg jadi kalau air milo yang dah masuk 2 hari)
siap ada mahkluk yang dh mati lemas dalam air tu...
(muka weird)...
makhluk apakah itu???
lu pikir sendiri...huhuh

dengan rasa yang amat MALAS..
+ perasaan yang sangat MENYAMPAH
cawan yang ada mangsa mati lemas tuh
aku angkut bawak g basuh...

huuh...back to mamat yang tadi..
nape aku nak mention dia dalam citer aku ni??
hah..ada r sebabnye...

ok mamat ni
aku 'classified' dia as
BAYANG2...
sebab apa bayang2...hah ni yang habaq mai ni...

secara rasminya apa itu bayang2??
hah...mesti tw kan...
HAH!!...mamat ni dah jadi bayang2 BOS aku...

mana je bos aku pegi...jap lagi mesti dia ikut..
macam bayang2 lar kn...kemana je kita pegi...
bayang2 mesti ada sekali..

OKEYY =)

bab jd bayang2 bos aku tuh..
xde hal sangat lar..xpe lah kot..
si bayang2 tu pun bukan ada keja nak buat...

yang jadi halnye....bila.......

bos aku xde..
bayang2 can nak take over lak...
hurmm
complicated ke??
xpe2 meh aku citer...
bos ada bayang2 akan ikut bontot bos..
bila....
bos xde,bayang2 tinggal
mula jadi 'action kamen'..beep...beep...beep...
perasan jadi bos...

siap arah2 lagi tuh...
'part' tuh yang MENYIRAP....
sebagai contoh..

Bayang2 : ''wey,na..nt ko tolong bt quotation ni ea''
''pastu faxkn,sebelum fax call dulu,ok''
Aku : ''wah2 ko..sesedap rase je ea...''

*babak 2*

Bos : ''na,buat air nescafe na''
Aku : ''Okeeyy =)
tetiba....
Bayang2 : ''bos nak air ke??''
''nak air apa bos??''..
(dengan penuh 'clumsy',dia buat air )
aiisshh...
buat air pun nk berebut dengan aku...hurmm...T_T

apa aku nak pesan
kat bayang2 tu or sapa2 je yang perangai cam bayang2 tu
ghentikanlah perangai camtu...
buat orang sakit hati jer..
ko tuh bukan sapa2 pun...
bukan ko yang bayar GAJI wey!!!...

No comments: