Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

August 05, 2010

ku mohon

Ya Allah,
ampunkan aku
ampunkan aku
ampunkan aku
aku khilaf
aku buta
aku lalai
aku ego
aku angkuh
aku lupa pada Mu Ya Allah
Astaghfirullah..
aku terlalu naif Ya Allah
aku terlalu lemah
aku mudah kalah pada godaan makhluk yang bertanduk dan berekor
aku kalah pada tuntutan nafsu dunia
aku kalah pada rasa tamak haloba
aku kalah pada hasutan yang senantiasa berdendang di cuping telinga
aku lupa pada kewajipanku
aku lupa pada perintahMu
aku lupa sujud padaMu
aku ingkar
aku derhaka


aku malu Ya Allah
aku malu
malu padaMu
aku hanya sujud bila perlu
aku hanya berdoa bila perlu
sedang kesempitan
sedang kesedihan
sedang berduka
sedang kesusahan
tika itu aku sujud menemuiMu
tika itu baru aku mengingatiMu
tika itu baru aku mencariMu
tika itu aku menangis memohon ampun dan petunjuk dariMu
aku malu Ya Allah...malu


masih adakah ruang untuk diriku ini Ya Allah
masih adakah peluang untuk diriku Ya Allah
masih adakah rasa sayang dariMu untuk diriku Ya Allah
masih bisakah untuk Engkau menerima doa doaku Ya Allah
masih mahukah Engkau mengabulkan semua permintaanku Ya Allah
~ astaghfirullah ~


ampunkan aku..
aku telah mempersoalkan diriMu Ya Allah
aku umpama menidakkan
KebesaranMu Ya Allah
KekuasaanMu Ya Allah
KeagunganMu Ya Allah
sesungguhnya Engkau Maha Agung Ya Allah
Engkau Maha Pemurah
Engkau Maha Pengampun
Engkau Maha Mengasihani
Engkau Maha Besar
~ ALLAHU AKHBAR , ALLAHU AKHBAR , ALLAHU AKHBAR ~


berikan aku keampunan Ya Allah
berikan aku kelapangan
berikan aku kesenangan
berikan aku ketenangan
berikan aku panduan
berikan aku petunjuk
berikan aku bimbingan
berikan aku cahaya
tunjukkan aku jalan kebenaran Ya Allah
tunjukkan aku jalannya Ya Allah
aku memohon Ya Allah
amin..ya rabbal alamin

No comments: