Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

November 25, 2010

..................

Dimanakah engkau wahai CINTA
sejauh mana perlu aku pergi
sedalam mana perlu aku selami
setinggi mana harus aku daki
untuk menemukan engkau
sudah lelah aku mencari
sudah puas aku jejaki
tapi mengapa masih jua belum kutemui
mengapa sukar untuk aku menemui engkau
yang datang padaku semua hanya picisan picisan
yang hanya membuang masa
bukan aku mencari
setampan YUSUF atau semulia MUHAMMAD
yang aku mahukan cukup hanya
seorang insan yang memilikki sekeping hati
yang mampu menerima diri ini
yang aku perlukan
TEMAN HIDUP bukan sekadar TEMAN TIDUR
PENDAMPING untuk SELAMANYA bukan untuk SEKETIKA
BERSAMA ketika SUKA & DUKA bukan menghilang kala MUSIBAH menimpa
aku mencari LELAKI bukan JANTAN
persoalannya
mampukah aku menenuinya?
aku bermunajat pada Mu Ya Allah

2 comments:

BUNGA said...

InsyaAllah... akan bertemu juga teman itu satu hari nanti :)

Anonymous said...

Kami sekelompok relawan dan memulai inisiatif merek baru dalam sebuah komunitas. weblog Anda diberikan kepada kita informasi berharga untuk bekerja pada. Anda telah melakukan pekerjaan yang menakjubkan!