Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

November 11, 2010

Ph.D PALSU??

Sijil palsu??
* huh *

Terdapat dakwaan mengatakan ijazah doktor falsafah ( Ph.D ) & Sarjana dalam bidang pentadbiran perniagaan yang dimiliki oleh penyanyi Fazley Yaakob adalah PALSU.

hah palsu??
macam mana boleh jadi macam tu?

British Broadcasting Corporation @ Perbadanan Penyiaran British

Menurut laporan yang dikeluarkan oleh Perbadanan Penyiaran British ( BBC ) dalam program Week In Week Out, University Challenged mengeluarkan dakwaan yang mengatakan Fazley Yaakob memilikki Ph.D palsu.Berikutan dari dakwaan yang dikeluarkan,pihak University of Wales, United Kingdom telah menggantung hubungannya dengan Kolej Antarabangsa Fazley ( FIC ) milik Fazley sehingga satu siasatan dijalankan.

University of Wales, United Kingdom

Rumit bunyinya,ermm elok2 dah dapat Ph.D tiba2 ada yang kata palsu pulak.Harini dalam paper,Fazley bertindak melepaskan jawatannya sebagai Pengarah Eksekutif di FIC.Tindakan ini dikatakan adalah untuk menjaga nama serta reputasi FIC yang makin mencipta nama dikalangan institusi pengajian tinggi (swasta).
Apa kes lah semua ni,kenapa baru sekarang dakwaan ijazah palsu ini dibangkitkan.
* ermm *
kesian jugak dekat Fazley ni,disebabkan kes ini jugaklah,Fazley dah tak gunakan gelaran Dr.Lepas ni,kena lebih berhati2 takut dapat pengiktirafan palsu macam yang jadi kat Fazley ni
sabar jelah Fazley ea...

No comments: