Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

January 15, 2011

JANGAN CEROBOH RUANG PERIBADI SAYA....

TAK SELESA!!!... saya terasa macam diganggu dari segi SEKSUAL
jangan terlalu dekat dengan saya, saya TAK SUKA
tolong hormat saya sebagai seorang PEREMPUAN
saya menghormati diri kamu sebagai orang yang jauh lebih berusia dari saya
jika kamu seorang lelaki budiman
tolong hormati saya
saya bukan perempuan yang suka didampingi lelaki - lelaki tua seperti kamu
lelaki yang seusia dengan ayah saya
anggap saya seperti anak perempuan kamu
layan saya seperti seorang ayah dengan anak
kamu sepatutnya menjadi pelindung saya sekiranya saya dalam kesulitan
tak malukah kamu??berkelakuan sebegini
maaf saya tidak akan menerima sebarang ajakan dari kamu
walau sekadar makan tengahari
maaf saya tidak akan bersembang dengan kamu
 jika bukan atas urusan kerja
maaf saya tidak akan menjawab panggilan kamu
andai hanya untuk berbual-bual kosong
MAAF....
sekali lagi, tolong HORMATI SAYA.....



No comments: