Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

October 05, 2010

kereta hello kitty...

dah banyak kali aku nampak kereta nan satu ni.tak tahu la kenapa kereta ni menarik perhatian aku.tapi jujurnya aku rimas tengok kondisi kereta tu.nak tahu kenapa,meh sini aku bagitahu...

kereta yang aku maksudkan ni kereta buatan tempatan.nak sebut ke kereta apa,tak payah kot..aku sendiri tak pasti la owner kereta ni jantina apa..sebab tiap kali aku nampak,yang bawak kereta ni jantinanya lelaki
tapi kalau korang tengok kereta dia tak macam lelaki punya kereta..tak tahu la kalau awek dia yang empunya,dia tukang bawak je..( kot )..

aishh..masalah siapa yang empunya kereta ni tak berat sangat,yang berat kondisi kereta tu.like i said, rimas mata memandang.tapi tak tahu la kalau mata aku je yang nampak mende tu merimaskan,orang lain okey je kot..mesti korang tertanya-tanya macam mana kondisi kereta tu kan...

aku rasa owner kereta tu memang ' KIPAS SUSAH MATI ' ( die hard fan ) hello kitty, sebab outside & inside kereta dia penuh dengan aksesori bertemakan hello kitty..SERIUS la..
dengan kaler pink putih + stiker2 + patung2 hello kitty ( besar ada kecik pun ada ) bukan satu atau dua tahu.
rasanya bersepah dalam kereta dia tu.tak tengok lagi kat kusyen2 yang ada,confirm printed hello kitty

the best part is kat nombor plat dia pun ada letak patung tu jugak..musykil la, tak kena tahan dengan JPJ ke kalau letak aksesori melampau macam tu??yelah nampaknya dah macam mengganggu pemanduan je..
tapi kereta dia memang bersih nampak kemas je..tapi cuma tu jelah..banyak sangat letak hello kitty..dah boleh jadi mini house of hello kitty..

aku bukan jeles,sikit pun tak.cuma jangan melampau sangat sebab rasanya kehadiran aksesori yang melampau ni boleh menyusahkan si pemandu tu sendiri & salah disisi undang2 jalan raya..( rasanya )


psst...nanti aku letak picture kereta tu okeyy..korang boleh nilai sendiri

1 comment:

Hunny Kitty said...

hurm...................