Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

October 21, 2010

L.A.K.S.A

20102010 ~ Semalam ibu masak laksa..ermm yummy2..memang sedap..my mum's was the ever greatest chef in the world..luv u IBU.
 So,malam tadi kami sekeluarga pulun la laksa tu..sangat menyelerakan,mau kecur air liur..haha
even aku dah makan nasi balik keje tu,there still got space untuk aku isi dengan laksa.Dats why la aku gemuk..ibu aku masak semua sedap..huuu
Malam tadi kami semua kekenyangan makan laksa..blurpp..Alhamdullillah.Dipendekkan cerita,laksa tu ada baki lagi,yela seperiuk kuahnya..boleh disimpan tuk bawa ke harini
Aku ni pesen yang tak boleh makan pagi.Kalau pukul 10 ke atas ok,kalau tak,mau sakit perut dibuatnya..
pagi tadi pulak masa tengah makan sarap ( aku makan biskut je ) ibu duk panaskan kuah laksa,katanya rasa nak makan masam2..
Huuu...bau kuah laksa tu,menusuk masuk dalam hidung,ALAMAK!!!...tak boleh tahan ni..ibu suakan kat aku,tak pikir panjang dah.aku terus cekau..Masa makan tu tak ingat nanti aku mesti kena sakit perut..
Kan betul,aku sakit perut,sempat pegi buang dulu..hurmm..leceh tau kalau pagi2 lagi dah sakit perut,buat SPOIL MOOD je...aishhh
tapi takpelah..takkan nak merungut lak kan..tu kan rezeki tuhan bagi,makan jelah..ni ada rasa nak ke tandas lagi...adoiiii....

No comments: