Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

October 26, 2010

NAFSU

Terkejut aku dengan berita yang tersiar dalam KOSMO harini.
dengan headline yang agak gempar
'' KEGIATAN MAKSIAT ATAS BUMBUNG BERAKHIR TRAGEDI ''
mula pembacaan, aku agak keliru kurang mengerti.apa yang dimaksudkan.aku teruskan pembacaan
ASTAGA...
seorang kanak-kanak berumur 12 tahun yang meninggal dunia selepas terjatuh dari atas bumbung sebuah apartmen.semuanya gara-gara kanak-kanak terbabit didapati melakukan kegiatan sumbang bersama beberapa rakan lelakinya di atas bumbung apartmen tersebut.
Apa nak jadi dengan mereka semua ini?umur baru setahun jagung tapi sudah cukup berani melakukan perbuatan tekutuk.Pada aku budak perempuan ni memang berani
berani melakukan maksiat dalam usia yang masih muda dan melakukan di tempat yang terbuka
dunia sudah terbalik agaknya.bila nafsu sudah beraja di hati.tanpa mengira umur dan situasi,semua ditolak tepi
demi melunaskan tuntutan syaitan yang sering berbisik..Untuk bacan yang lebih lagi,kalian boleh baca dalam akhbar KOSMO
Aku selitkan gambar kejadian untuk tatapan semua





Bila nafsu beraja di hati,keselamatan diri diabaikan
berakhirnya satu penghidupan hanya kerana terlalu mengikut tuntutan nafsu
  


No comments: