Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

January 10, 2011

AJL 25
huaarghh....
dah masuk 20 kali aku menguap sampai keluar air mata
ishh mengantuk la..seyes!!
mata pun dah cam mata panda


paham2 la ye bila aku cakap mata cam panda tu
ni semua gara-gara tak cukup tido
dah 2 malam tido lambat
pastu pagi kena bangun awal...
huh..!!! cam budak sekolah pulak dah..

malam tadi bantai layan AJL 25
rasa cam tak berbaloi pulak bersengkang mata
sebab cam tak happening sangat
aku suka part opening, 3 orang emcee & faizal tahir
< maybe sebab aku fans F.T >
hehehe
yuna punya performances pun oke jugaklah
yang lain2 cam takde aura sangat tak macam AJL zaman dolu2
semangat nak tengok
maybe sebab semua yang bertanding bawak aliran muzik yang lebih kurang sama
' MUZIK INDIE '
so takde nampak kelainan, corak muzik yang sama, style yang hampir sama
< my opinion actually >

kalau dulu AJL ada kategori so tiap kategori ada style masing2
sekarang mana ada lagi artis yang bawak 1 angkatan naik pentas
balik2 stand sorang2 atas pentas
+ gitar as instrument
memang la zaman dah moden tak sesuai lagi nak bawak ramai2 naik pentas
tapi itulah yang membuatkan AJL diingati sampai bila2
macam AJL malam tadi, baru bape jam
aku dah lupa stacy punya performance
< sebab mengantuk kot >

walaupun mengantuk aku tunggu gak sampai dorang announce sape yang menang AJL kali ni
aku bajet F.T yang menang tapi dia dapat persembahan terbaik je
tak sangka lak awek yang pakai baju kurung + main gitar tu yang jadi juara
btw tahniah buat para pemenang


yang menang malam tadi

 < Juara Anugerah Juara Lagu ke - 25 >


< Naib Juara Anugerah Juara Lagu ke - 25 >


< Ketiga & Vokal Terbaik Anugerah Juara Lagu ke - 25 >


< Persembahan Terbaik Anugerah Juara Lagu ke - 25 >


huaarggghhh menguap lagi...

No comments: